Zobrazit kategorie
-
- Sekačky
- Traktory
- Provzdušňovače
- Vyžínače
- Křovinořezy
- Kultivátory
- Akumulátorové programy
- Plotostřihy
- Pily
- Štípače
- Drtiče větví
- Špalíkovače
- Fukary, vysavače
- Vozíky a kolečka
- Rozmetadla a posypové vozíky
- Čerpadla a vodárny
- Vysokotlaké čističe
- Zametací stroje
- Sněhové frézy
- Sněhová hrabla, škrabky na led
- Postřikovače a rosiče
- Skleníky a pařeniště
- Kompostéry
- Ruční nářadí
- Příslušenství
- Úvod
- Péče o motory HECHT - startování, údržba, nejčastější závady
- Proč je u dvoutaktních motorů Hecht doporučeno nepoužívat palivovou směs starší 14-ti dnů?
Proč je u dvoutaktních motorů Hecht doporučeno nepoužívat palivovou směs starší 14-ti dnů?
Dvoutaktní motory svou konstrukcí neumožňují přítomnost oleje v prostoru klikové hřídele tak, jako je tomu u čtyřtaktních motorů. O hladký chod pístu ve válci se proto stará olej, který je přidáván do pohonných hmot. Poměr oleje v benzínu je zpravidla 1 díl oleje na 40 dílů benzínu. Při delším uskladnění takto namíchané palivové směsi ovšem dochází k degradaci oleje v benzínu a tím i ztrátě jeho mazivosti. U starší palivové směsi pak může doházet ke zvýšenému opotřebení motoru, v extrémních případech i k nenávratnému poškození. Proto se doporučuje před prací namíchat jen tolik palivové směsi, kolik spotřebujete a olej s benzínem skladovat odděleně.